Willkommen im Plaut-Dietsch-Chat!

26. Lenka
22.06.2016 14:54

heft keine Mejales die Plautdietsch kene, nur eck kon noch, wiel miene Oma dot so well

25. Kilnist
19.06.2016 14:16

Schod. En edch sech nu mejales

24. Lenka
17.06.2016 16:15

hi send keine Mejales, blous oulte Tontes, ek alleine mot hocke en Uroke mocke wie ene bescheuerte

23. Kilnist
16.06.2016 21:46

Na mejales wö sit dot met jünt

22. Poijter
16.06.2016 08:22

wot es ribelplotz?

21. Poijter
16.06.2016 08:17

Hallo

20. Jessi
02.06.2016 17:53

Hi

19. dddd
02.05.2016 17:17

ne, welle ette ribelplotz

18. Peter
02.05.2016 09:51

well jemand ribelplotz backe?

17. haha
26.04.2016 06:28

all gaut all?

16. haha
26.04.2016 06:25

moin

15. Bianca
23.04.2016 12:36

Dankscheen.

14. Abraham
13.04.2016 08:49

Daut es fijn

13. Abraham
13.04.2016 08:49

Lia läsen un schriewen!!!

12. Abraham
13.04.2016 08:48

Eensich woare

11. Abraham
13.04.2016 08:48

Gloms Wrentjes

10. plot
03.04.2016 03:55

gendach Bianca, heißt das.

9. Bianca
02.04.2016 13:49

Kann mir jemand sagen, wie Guten Tag auf plattdeutsch heißt

8. Bianca
02.04.2016 13:49

Guten Tag

7. plot
02.04.2016 03:28

Metz

6. plot
30.03.2016 16:03

👌👌👌

5. Sea scheen
29.03.2016 21:15

👌👌

4. Mjalke
29.03.2016 21:14

👧👧

3. Emskje
29.03.2016 21:12

🐜 🐜🐜

2. Abraham
29.03.2016 21:10

Nüscht

1. plot
25.03.2016 11:47

wot es nu lous


🔐 Admin-Login